pe deal

pe deal

luni, 26 septembrie 2011

Partidul PP-DD si taranii

D-le Costel Rosu, printre semianalfabetii si incultii care il simpatizeaza si il vor vota pe Dan Diaconescu suntem si noi milioanele de tarani batjocoriti continuu si sistematic de asa zisele partide politice democratice care distrug Romania de 20 de ani cu o perseverenta demna de o cauza mai buna. Sa va dau un singur exemplu. In iunie a.c. USL publica pe net Viziunea Proiect pentru agricultura spunand ca este supus(a) dezbaterii publice. Am laudat initiativa in rev. Taranul Roman dar iata ca au trecut aproape 4 luni de cand sindicatul agricultorilor Cultivatorii Directi din Romania (sindicatul taranilor multi, saraci si prosti) nu reuseste sa dea de urma Comisiilor pentru agricultura a PSD, PNL sau PC. Cu cateva zile in urma Comisia pentru agricultura a PNL a dat un comunicat de presa in care, printre alte enormitati, a declarat ca "suprafata agricola a Romaniei este impartita in 45.000.000.000 de parcele". Ca sa avem 45 de miliarde ar trebui ca parcelele sa fie de ordinul centimetrilor patrati! Am atras atentia inclusiv Pres. Crin Antonescu care...a sters comentariul nostru de pe pagina sa. In aceste conditii, asa cum i-am spus si lui V. Ponta in august, eu, ca presedinte de sindicat voi sprijini PPDD in alegerile de anul viitor pentru ca avem mai multe sanse sa o gasim pe Elodia decat sa avem LEGI coerente, aplicabile si compatibile cu Regulamentele europene privind Politica Agricola Comuna (PAC) promovate de PDL, PSD, PNL, PC, PRM, PNG s.a. asemeni lor.
D-le Costel Rosu si eu am trait si lucrat in Italia mai multi ani deoarece nu puteam TRAI din cele 10 ha de teren pe care le am. Am cerut sfat si sprijin la prietenii italieni si ei mi-au spus ca trebuie ca si agricultorii romani sa se organizeze in SINDICATE ale agricultorilor pentru a-si putea apara drepturile. Deoarece nu stiam nimic despre ce inseamna un sindicat al agricultorilor am facut o instruire la Federazione Coltivatori Diretti (COLDIRETTI) in oct.-dec. 2005 si in ian. 2006 am infiintat Sindicatul nostru dupa modelul COLDIRETTI. Surpriza a aparut la inregistrare deoarece in ian. 2003 a fost modificata L.54/'91 (Legea sindicatelor) eliminandu-se art. 4 iar la art. 2 s-a adaugat ca agricultorii pot SA ADERE la un sindicat dar nu se pot constitui in sindicate proprii. Deoarece nu exista NICI UN SINDICAT AL AGRICULTORILOR in Romania inseamna ca noi putem adera DOAR la sindicatul medicilor, profesorilor, minerilor, politistilor sau...altele. Am urmat procedura legala iar in sept. 2006 am mers la Padova unde al cerut si obtinut sprijin (de la CGIL, CIA, Universitatea di Padova, Associazione Avvocato di strada) pentru a face recurs la CEDO. Am primit un mic sprijin financiar de la Biserica Catolica, am continuat instruirea la Confederazione Italiana Agricoltori (CIA), sindicat cu care ne-am si infratit iar evenimentul l-am sarbatorit la Tecuci in 28mai-3 iunie 2007 cu care ocazie delegatia italiana a putut vizita mai multe sate din Moldova. Despre actiunile noastre in apararea intereselor agriculturii romanesti, a agricultorilor si a satului romanesc am scris constant in rev. Taranul Roman pe care am infiintat-o odata cu Sindicatul in ian. 2006. Revista este accesibila on-line. D-le Costel Rosu, cel care se inneaca se agata si de un pai! Deoarece in toti acesti ani nu am gasit NICI UN SPRIJIN la partidele politice existente salutam aparitia PPDD si il vom sprijini ca pe o ultima speranta. Am fost membru PNTCD din ian. 1990 si am avut un frate mai mic deputat in perioada '96-2000 asa ca stiu bine deziluziile provocate de acest partid "taranesc" fara tarani, invadat in functii de conducere Numai de "intelectuali". Avem nevoie si de un partid al celor multi si prosti. Este o NECESITATE, diferenta dintre viata si moarte (moarte agriculturii, agricultorului si a satului romanesc purtatorul traditiilor si identitatii nationale).
Principala problema pe care o avem este ca asteptam mereu ca ALTII sa faca ceva pentru tara si pentru noi. Nu reusim sa ne eliberam de obsesia statului tatuc care NE DA: STATUL ne DA butelie, ne DA casa, ne DA locuri de munca, ne DA... Nu intelegem ca intr-o tara normala fiecare CONSTRUIESTE, FACE CEVA pentru el si pentru societate iar statul este doar un ADSMINISTRATOR. Ne comportam mereu va niste copii care asteapta sa primeasca bomboane si de accea nu cerem de la partide PLATFORME ELECTORALE si PROGRAME; noi asteptam sa ne dea pungi sau galeti cu...De aceea nici nu suntem capabili sa colaboram intre noi; daca am avea mentalitate de constructori am sti ca singur nu se poate dar asa...asteptam POMENI si ne batem intre noi cine sa ajunga primul la masa cu daruri. "Desteapta-te romane..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu