pe deal

pe deal

joi, 25 august 2011

Comentariu la "Omagiu adus hotiei!" de pe blogul lui Victor Ponta - 2

Am primit un mesaj privat de la cineva care ma cunoaste bine, in care isi exprima uimirea si dezacordul fata de declaratia mea ca sunt dispus sa colaborez la Programul pentru Agricultura a USL fiind cunoscute antipatiile mele fata de fsn-pdsr-psd.
I-am raspuns ca imi doresc sa traiesc intr-o tara normala, cu partide normale care respecta regulile democratice, ca m-am saturat de primitivismul din ultimii 21 de ani cand tribul hutsu ajuns la Putere incearca sa elimine fizic tribul tutsu din opozitie si vice-versa. Imi doresc o Tara in care partidele sunt adversari si nu dusmani, sindicatele sunt parteneri de dialog ca instrumente necesare in pastrarea pacii sociale si nu “dusmani ai Puterii”, o Tara in care cei aflati la guvernare se comporta ca functionari publici si nu ca hoardele lui Ginghis Han care lasau in urma doar cenusa, lacrimi si jale.
Poate ca astept prea mult de la USL dar pana la proba contrarie voi sprijini cu micile mele puteri aceasta alianta. Asa sa ne ajute Bunul Dumnezeu!

Pentru a salva satul românesc, semnaţi petiţia de legiferare a
„Codului Rural şi al Pescuitului”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu