pe deal

pe deal

vineri, 9 decembrie 2011

Ce inseamna un partid social-democrat

Manole Benieamin
December 8, 2011 at 4:22 pm #

Stimate domnule Presedinte Victor Ponta,
Eu sunt un simplu taran din Priponesti, Galati si temporar Presedintele unui sindicat al agricultorilor Cultivatorii Directi din Romania.
Am citit cu mare atentie postarea dumneavoastra si va rog sa imi permiteti o mica sugestie: sa mai lasati marile intruniri si conferinte de presa si sa mergeti in teritoriu si sa vorbiti direct cu oamenii: din mediul urban si din mediul rural, dumneavoastra si colaboratorii dumneavoastra cu functii de conducere pentru ca este evident ca dumneavoastra personal nu puteti acoperi toata suprafata Romaniei in termen atat de scurt.
Stiu ca, in general, se crede despre noi taranii ca…suntem mai prosti decat media! Poate sa fie si adevarat dar…este posibil sa aveti si o mare surpriza: tocmai in mediul rural sa gasiti oameni care pricep ce inseamna interes comun si programe politice pe termen lung. Pentru binele comun, indiferent de divergentele politice ori optiuni ideologice.
Eu personal am fost anti fsn, pdsr, psd dar…sunt deschis pentru dialog cu dumneavoastra in speranta ca vom putea gasi cai de a salva ce se mai poate salva din Romania si de a asigura macar speranta unui viitor mai bun in tara noastra pentru copii nostri. Altfel nu le ramane ca solutie de supravetuire decat emigrarea. Adica ceea ce nu au reusit sa faca migratorii si imperiile…reuseste sa faca dobitocia politica din ultimii 20 de ani…Asa ceva nu trebuie sa lasam sa se intample.

Cu stima si respect
Manole Benieamin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu